onsdag 19. oktober 2011

RUSKEVÆR

Vi er fortsatt på hytten, og det er fortsatt dårlig vær. Nordavinden tar godt her på RADØY, og når det i tilegg blåser og er 5 grader er det temmelig surt. Har trent litt SITT og BLI innendørs i påvente av at været skal bli bedre. Malte litt i SPREKKENE i panelet i stuen også......Er så DRITTLEI det evinnelige regnet......!!!
Vel, jeg hadde bestemt meg for å gå ivertfall en liten tur for å REKOGNISERE litt hvor jeg kan legge et BLODSPOR til Tequila i morgen. Forhåpentligvis er det litt bedre vær da:-)
Har lagt BLODSPOR til henne et par ganger og det ser ut som hun har ANLEGG for dette.
På med HURTA dekkenet til Tequila og flees og regntøy til meg. Droppet regnbuksen opptimist som jeg er....
En time senere er vi inne igjen. Buksen ligger til tørk på badegulvet og Tequila prøver og grave hull i saueskinnet i sofaen ,ufattelig glad for å være inne igjen!
Drar snart inn til byen for å gå på RINGTRENING. Tequila trenger å trene på TANNVISNING og HÅNDTERING fra fremmede. Har noen stopp på veien, skal plukke opp TONE og FESTUS, samt kjøpe nytt HERKULES bur og få fatt i mer BLOD.
I kveld blir det krype under teppe i sofaen med siste sesong av DEXTER. Grøss!! og kanskje et bitte lite glass vin :-))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar